Kızlar sürekli sosyal medyada önüme cıkıyor karın germe ameliyatsız iğneyle sanırım yani çatlakların geçeceğine göbeğimin kırışıklığı gitmeycek gibi ama videolar ve resimlerin öncesi sonrasına bakıyorumda inandırıcı gibi acaba bu güzellik merkezinden hiç hizmet alan oldumu merak ettim boşuna gitmeyeyim dedim😭😭