Kızlar, oğluma çatlatma iğnesiyle hamile kaldım. Şuan aradan 4 yıl geçti. Doğumdan sonra doğum kontrol hapı kullandım. Bırakalı 2 ay oldu şuan 2. Aydayız ve 17 sinde bat ama olmadım testlerde negatif. Pcos var, doktora gideceğim ne gibi tedavi uyguluyor acaba benim gibi olanlar var mı?