benimle aynı değerde öğrenmişşin, 2 günde bi beta takibi yapcak doktorun 2 katına çıkarsa sağlıklı:) birde progestron baktır ki kimyasal mi dış gebelik mi az cok belli olsun. Bende geçen hafta bu değerle öğrendim yerlesme kanaması geldikten sonra , 2 katı cıktı benim progestronda yüksek cıktı şuan sağlıklı ilerliyo insallah böyle devam ederiz allahın izniyle