zehracapar Hanımlar o kadar çok dua ettim ki bebeğim kız olsun diye adaklar adadım dua edin lütfen duanıza ihtiyacım varr lütfen 🙏
Havin49_ zehracapar yani adak adamak nasıl cahilce erkek olunca sevşnmşycen mi belki erkek vardır kız işyersin normal ama adak adamak abartı
funnymummy zehracapar zaten o bebeğin cinsiyeti rahminize düştüğü andan beri belli sizce bu şekilde düşünmeniz bebeğe haksızlık değil mi
Edosgebos67 Ne duası ablacım. Birde dua diyorsun. Sen sağlıklı sıhhatli uzun ömürlü Bi evlat için adak ada. Evladın cinsiyeti olmaz. Saçmalıyorsunuz artık
busraagdag Ayy ne kadar üzücü tamam her kadın bir kız evladı olsun ister ama böyle de demek Allah’a şirk koşmak onca kadın bir de evlat sahibi olmak isterken sizin düşünceniz bana hiç etik hoş gelmedi üzücü açıkcası.