Az önce tekrar yaptım gölge yine var gibi ama yokta gibi ancak flaşla görebileceğim şekilde en iyisi reglim gecikmeden bir daha yapmayayım🙈 ah şu heves .
Ben 1 yıl önce korunmalı ilişkimde regli gecikmesinden ve tüm belirtilerden şüphelenip test yapmıştım ve sonuç 5 testimde silikten belirgine pozitifti fakat almanya ya yeni geldiğim için doktora geç gidebilmiştim. 10 gün sonrası ve orada negatifi gördüm kimyasal olabileceğini söylediler. Aynı şeyi yaşamaktan çekiniyorum galiba o yüzden erkenden öğrenmek istiyorum.