Evet muamele olarak özel iyi hissettiriyo ama ekipman olarak devlet hastanesinde olan olanakların yarısı özelde yok doğum sırasında bişey olsa sana ya da çocuğa zate devlete gönderiyolar direk hamilelikte takibi özel devlet bir arada götürüp doğumu devlette yapmaktan yanayım 2 normal doğum yaptm ikiside devlette