Cansu48 benimde erken dogum riskim var geçen hafta ortaya çıktı zaten vardi ama cok erken basladi 😭suan 21 haftamdayım, progestan kullanıyorum acil de yatışım yapılmıştı orda verdiler. Pazartesi kendi doktoruma gidicem ne vercek buna mi devam edicem bilmiyorum henüz 😕😔