herseyeragmengulun kızlar selam saglık ocagı tam bir şey smylemedi kaçıncı haftada gitmeliyim aslında son on yıl içinde aşım da var
ru_a6 herseyeragmengulun benim 5 doz tetanos aşım yapıldı ilk gebeliğimde ve son dozdan sonra 2 sene geçti ama sağlık ocağında hemşire 19-20 hafta gibi hatırlatma dozu yaparız demişti
nilsumm herseyeragmengulun Çok hatırlamıyorum canım ama ilk doz aşımı 23 haftada ikinci doz aşımı 26 yada 27 haftamda yaptırmıştım
3boysmom herseyeragmengulun beni her iki gebeliğimde de aramıştı hemşirem. ilk dozu hatırlamıyorum 2.dozu 28.haftada oldum
tgbb22 herseyeragmengulun ben 19 da gittim aramadilar ama geldiğin için yapalım zamanı gelmiş dediler
zezze Bende martta 1. Doz ve mayıs da 2. Doz yaptırdım hamilelikten önce suan 14. Haftadayım 3. Doza gerek var mı sizce?
herseyeragmengulun zezze ben de bilemiyorum ile girerken yapmışlardı bana ama yam zamanını hatırlamıyorum e nabızda da yazmıyor.. fazla yapılması zarar mı acaba