Durudogaa2606 Çok şiddetli ağrı ile bugün acile gittim 2.derece hidronefroz dendi enfeksiyon da çıktı böyle olup ilaçla iyileşen ya da ağrıyı hafifletmek için yaptığınız bir şey var mı ☺️
tatlibebegim_ Durudogaa2606 benimde sağ böbreğimde 2 cmdi o tarafa yatamıyodum doktor hamilelikte normal su iç bol bol o tarafa yatma demişti
Mrvmrv78 Durudogaa2606 benim de sol böbreğim de evre 1 genişleme olduğunu söylediler o ağrıyla 4 gün hastanede yattım Malesef paroladan başka bişey takamıyorlar yapacak bişey de yok dediler bol su iç dediler tek çözümü doğum yapmakmış
byzdfn Mrvmrv78 çok geçmiş olsun tekrardan bende şüpheleniyorum ama emin de değilim tabiki sadece sağ yanımda daha çok karnımın içine doğru olan ve ara sıra hissettiğim şiddetsiz baskı gibi bir his oluyor. Acaba bu tariflediğim şey böbrek ağrısı olabilir mi sizce ?🥲
Mrvmrv78 Durudogaa2606 bende 34 haftadayım eğer büyüme ilerlerse ve ağrı geçmezse doğuma kadar böbreğe stent takıyorlar doğumdan sonra alıyorlarmış
Mrvmrv78 byzdfn genelde yanlar ağrıyor ama zaten gerçekten böbrek ağrısıysa ağrıdan duramıyorsunuz yani acillik oluyorsunuz direk çok şiddetli bir ağrı oluyor
byzdfn Mrvmrv78 bugün kontrole gittim 1 cm büyümem var sağ böbrekte nelere dikkat ettiniz bu süreçte acaba 23. haftamdayım
Mrvmrv78 byzdfn valla bişeye dikkat etmedim muhtemelen bebek büyüdükçe baskı artıyor sadece bol su içtim bide bir kaç yerde ağrıyan tarafın üstüne yatmamak lazım diye okudum