Lmnakdnc Kızlar perşembe günü kızçem doğdu ama 1 gözünü açamıyordu doktor takip etmek lazım göz kapağıyla ilgili hastalık olabilir dedi başka bi doktor ödem yavaş yavaş açılacak dedi başına gelen oldu mu ?
ru_a6 Lmnakdnc kız yavaş yavaş açılır takip et 1 ayda anca gözlerini açıyo bebekler zaten. O ilk gittiğin doktorda tam bi felaket tellalıymış