Duygu01a 39+5 günlük olduk ne giden var ne gelen 2.dogumum olacak normal olacak ne sancı var ne bişe bebek hareketli sürekli başı asagida doğum için ne yapmam lazım
Yagizelifnur Duygu01a bende 39+4 olucam 3 cm açıklıkla hala bekliyorum nişanım falan da geldi yalancı sancılar çok fazla yoruldum ama egzersizlere devam ediyorum hala
Duygu01a Doktora gitmelimiyim acaba en son gittiğimde sancini beklicen gelene gerek yok dedi devlet hastanesi
Yagizelifnur Duygu01a yani bebek hareketinde sorun yoksa Bencede bekle sancının gelmesini devlet hastanesi bekletiyor diye biliyorum