tugba60_ https://imgyukle.com/i/CwzCve Kızlar varmı sizce artımed oldu içim çok güvenmedim anından cıktı çizgi bir hafta var regl daha grip oldum ilaç içicektim ne olur ne olmaz diye yaptım testi 13 senedir bekliyorum tam bu ay 3 yıl önce 7 aylık bebegim kaybettim inşallah mucizem benledir dualarınıza talibimim
esrashnn01 tugba60_ var gibi görünüyor canım haftaiçi kan ver daha güvenilir olur inşallah gönlüne göre olur🙏🏻
esrashnn01 tugba60_ inşallah 🙏🏻evde testin varsa sabah ilk idrarla yap o daha güvenilir sonuç veriyor
Catperson tugba60_ markasını hatırlamıyorum artık, doğru çıktı evet. Çarşamba günü kucağıma alacağım 🙏
babyadaa Canım teste göre var gibi duruyor ama o markaya hiç güvenmiyorum geçen ay silik çizgi çıkardı sonra regl oldum