nisamlke Arkadaşlar 1 cm açıklık ne kadar süre idare ediyor 1 cm açıklık olduğunu öğrendiğiniz de kaç gün ya da hafta sonra doğum yaptınız
Gizmmis nisamlke ilk gebeliğimde 23. Haftada 2 cm açılmam vardı çoğunluk yatarak 32. Haftaya kadar durdurduk birazda haftanıza bağlı sanırım
1ErkekkkAnnesi nisamlke açılma kendi başına doğumu göstermez bir iki cm açıklıkla bir kaç hafta sonra doğum yaptı kuzenim sancınız varsa o ayrı tabi o açılmayı tetikler nişandan da ziyade suyun gelmesi önemli yani nişan gelir 10 gün içinde doğum yapanda var sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
htc5858 2cm açıklıkla gittim ama sancı yokdu eve döndüm ve ertesi gün tekrar gel demişti doktorum sancılara baktılar hafif sancı başlamıştı ve açıklık 4 cm olmuştu yatış verdi ve ortalama 4 saatte doğum oldu. Yani yine 24 saati buldu doğumla beraber
htc5858 Bumah hayır 3 doğum yaptım 3.de de gelmedi hatta suyum bile doğumda geldi yani su geldi sonra doğum oldu hemen. Herkes farklı oluyor
nisamlke Hayır nişan görmedim ama internette araştırdığımda şeffaf sarımsı jel kıvamında birşey görürseniz o da nişan oluyormuş yazıyordu ben sadece bugün öyle bişey gördüm ama emin olamadım
nisamlke Şuan da 35+6 haftalık hamileyim erken doğum riskim zaten vardı plesanta da olgunlaşmış erken doğuma sebep olur demişti doktorum
htc5858 Bumah evet kimisi de nişan geliyor ama 2 3 gün sonra yapabiliyor doğum kişiden kişiye değişiyor bu durum
nisamlke Bugün doktora sordum ama kahverengi ya da kırmızı görürsün dediler ben internette okuduğumla doktorun dedikleri farklı oluyor
Annedyebiri İlk hamileliğimde 16 haftada 5 cm açıklık oldu yaşaması imkansız falan dendi yatarak ara ara yürüyerek tam 37. Haftada doğurdum nasip ne zamansa o zaman olur içinizi ferah tutun 🩵