duru202134 İyi akşamlar arkadaşlar bir kızım var 5 yaşına giricek ona bir kardeş yapalım dedik Kasım ayında boş gebelik oluştu kürtaj oldum mayıs ayında yeniden gebe kaldım kalp atışlarını vs duydum ama sürekli ara ara akıntı şeklinde kanamam oluyordu çok doktora gittik her kanama düşüklü sonuçlanacak diye bişey yok deyip progestan verip gönderdiler sonra maalesef 11 haftamda düşük yaptım ayrıca bebek için genetik test yaptırdım bebekte sağlıklı profoswr doktor Volkan beyi gördüm ınstagramda ona gitmeyi düşünüyorum var mı benim gibi bu durumu yaşayıp ya da bu doktora gidenler varsa bilgi verebilir misiniz ? Sizler nasıl bir yol izlediniz
Dygkyz Çok geçmiş olsun kardeş yolculuğu bizim de hüsranla sonuçlandı.En hayırlı zamanda inşallah sağlıkla gelsin 🙏genetik testleri biz de yaptırdık ama doğal bir olay dediler hiç düşük yaşamayınca anlam veremiyorsun kısmet değilmiş yaşınız kaç acaba sorması ayıp 😅Benim 38 🙈
twinsmom34 Eğer başlamadıysanız biyere hala düşünceniz devam ediyorsa volkan beyi kesinlikle öneririm benim doktorum şuan ikizlere hamileyim doktorumdan çok memnunum
sznk Ben iş hayatımda Memorial hizmet hastanesinde iken volkan hoca ile çalışmıştım. Kendisi işinde çok iyi , karakter olarak ise gerçekten muazzam birisidir. Eğer doktorunuz henüz yok ise tercih edebilirsiniz.