alpomm Kızlar 6 haftaya giricem hamilelikte ama resmen bitik durumdayım kolumu kaldıracak ne halim nede isteğim var bayağı bi cansızlaştım ve göğüs ağrım çok çok fazla. Hiç bişeye gücüm kalmadı eşime ve çocuğuma tahammülüm sıfır. Sizde durumlar ne?
vanilya_kokusu_ alpomm 14 deyim halsizlikten kolum kalkmıyor sanki dünyanın tüm işini ben yapmışım 🤦🏻 bulantı kusma Allah’ım çok zor geçiyor 🥹
busrasya2334 alpomm 5+3 eşimden nefret ediyorum ama 10,5 aylık kızıma canım feda olsun kolumu kaldıramıyorum ama söz konusu kızım ise Allah güç veriyor galiba. Rabbim kolaylaştırsın gerçekten gebelik çok zor
Asli676881 alpomm bende oğlumda öyleydim yani bitik ölü gibi 1 2 hafta çekti ama aara sira oluyordu.2ci hamileliyim baya dinamikim))hatta kış temizliyi bile yapdım yorulmadan.İnşallah bu kiz olur diyo ümitliyim🤪
Baltanam41 alpomm bel ağrısı üstüne hasta oldum burun çekiyorum ama henüz kalp atışı duymadık çok küçük kese gördüm dedi haftaya gel dedi gönderdi doktor sizde durum ne bu konuda
alpomm Al benden de o kadar kusma yok ama bulantım çok. Şimdiden çok yorulmuş hissediyorum. İlk hamileliğimde de çok uyurdum ama bu kadar cansız değildim.
Halime34 Asli676881 bende 31 haftalıgım kız cinsiyetimiz ama 6. Aya kadar hayat enerjim kalmamıştı hiç birşey yapamıyordum bitkin yorgundum bu yüzden ağladığımı biliyorum hayattan sogudum diye ama belli bir süreden sonra geçti
alpomm Asli676881 inşallah canım. Benimde bi oğlum var bende kız olsun istiyorum tabi sağlık öncelik. Evet oğlumda bayağı uyurdum ama bunda mide bulantım erken başladı ve ilkine göre daha kötüyüm. Göğüs ağrımda çok fazla yani ilk kez bu kadar göğüs ağrım oldu
alpomm Halime34 aynen halsizlik bence çok cinsiyet için belirli bişey değil her hamilelik farklıdır diyorlar. Böyle bi hayattan bıkmışlık yok ya çok fenayım.
merveaydin5 Kızlar bende 24 eylülde embriyo transferi oldum. İlaçlardan dolayı göğüslerim ağrıyodu ama bugün daha da arttı ve uç kısımlarında yanma sızı oluyor. Bide gaz problemi yaşıyorum sizde de böyle mi?
Halime34 merveaydin5 bende tüp bebekle oldu transferden sonra bende de olmuştu sonradan geçmişti ama 10 haftada