Eymenata Kizlar bizimki hala makat gelis kafasini mideme gömmüs vaziyette bekliyor🤣 doktor ilerleyen haftalarda bebek buyudugu icin dönmesi zor olur dedi bu durumda sezeryan yolu görünüyor. Sizde kacinci haftalarda döndü? 32 den sonra dönen vardir saniyorum😊
nazlihasan Eymenata canım benim doktorum döneceğini söylüyor sabırla beklemek düşüyor sana 🙈 çok şükür benim ki baş geliş pozisyonunda ama bende normal doğumdan artık korkmuyor değilim😅
Sibelemre Eymenata benim 35 e kadar dönmemişti 36 bi gittim dönmüş çok şükür yani son ana kadar dönermiş
tazecikanneee Eymenata 37ye kadar hep bas gelişti 37de döndü bizim sıpa dayadı poposunu aşağıya 😒 ama bi kaç gündür tekrar döndüğünü hissediyorum bakalım Pazartesi kontrol var 39+2oluyoruz
Eymenata nazlihasan aslinda bende korkuyorum🙈 ama sezeryandan da korkuyorum bi sekilde doguracagiz ama hayirlisi olsun hakkimizda☺️ Bebisler saglikli olsunda🙏🏼
Yasemincifci Eymenata ben 26. Haftadayım kafamız aşağıda ilerleyen samanda bi sıkıntımız olurmu bilmyrm henüz ama erken olunca dönme ihtimali oluyor
Zeymuh Eymenata canım bende 38 haftada döndü bana doktorum idman dedi 20 gün o idmanı etdim kızım döndü