ben devlet hastanelerinin neden bu kadar kötülendiğini anlayamıyorum ya🥹 doktorum devlette ve bana ilk günden telefon numarasını verdi en ufak durumda yaz dedi, en ufak ağrında ara saatin önemi yok dedi ve öyle yapıyorum. Aklımda ne varsa soruyorum denize gideyim mi saçımı boyatayım mı hepsine cevap veriyor. İlaçlarım bitince yine wpden yazıyorum reçete yazıp yolluyor. Ben de özelden hiç memnun kalmadım mesela özeldeki cahil cühela sen troid hastasısın düşmüştür bebeğin dedi aniden sonra da ultrasonda aa düşmemiş ama zihinsel engelli olur zaten dedi bebeğim 2 aylıktı o zaman. Araştırıp gitmek en iyisi özelin de devletin de kötü yanları var. Doktoruma ben sizinle normal doğuma girmek istiyorum dediğimde bile tamam sana söz şehir dışında olmazsam geleceğim dedi. Bence asıl özellerde aşırı gereksiz bir ilgi var ama en ufak sağlık probleminde biz bir şey yapamayız diyerek devlete gönderiyorlar son dakika yarı yolda bırakıyorlar.