Nalkan Kızlar bu ilacı kullanan var mı aranızda doktorum bana erken doğum riskine karşı verdi bebeğin gelişimine etki ettiğini falan duydum ama sizlerde nasıl bir durum yarattı bu ilaç acaba?
Yalinn8 Nalkan 35. Haftada kullandim,biraz kabiz yapti sadecee, kan damarlarindaki yuksek basinci dusuruyor ilacin etkisi bu o amacla veriyor zaten dr da
Baysalli Nalkan ben ilk gebeligimde kullandım 29 haftadan 36 haftaya kadar sonra kestik ama.kizim 40. Haftada anca doğdu günde iki tane iciyodm benim de tansiyon düşüklüğüm var ama çok etkilemedi kızım da tosun gibi doğdu maşallah 😊
Evinaram Nalkan bende 26. Haftadan beri kullanıyorum adalat bulamayınca nidicard kullanıyorum şuan 34+2 oldum ayrıca bebeğim gelişimi hep önde zaten böyle bir etkisi olsa doktor vermezdi bence
Cansu48 Ben 30.haftadan beri nidicard kullanıyorum adalatla aynı erken Doğum riski için. 36+3 olduk bırakıyoruz artık hapı. Bebeğimin gelişimi iyi çok şükür bi sıkıntı Yok gibi görünüyor kullanıp Doğum yapan arkadaşlarımda var onlardada bi sıkıntı olmamış. Ben iş yapmadım yalnız yattım hep. Yemek temizlik yapmadım gezmedim vs.
Nalkan Cansu48 cnm bnde 35+3 deyim haftaya kontrolüm birkaç kişiden bebeğin kilo alımını durdurduğunu ağır bir ilaç olduğunu okudum endişelendim çok teşekkür ederim günde kaç tane içiyorsun cnm
Cansu48 Nalkan benim bebeğim haftasıyla uyumlu gidiyor canım nidicard ben günde 6tane kullandım. Adalatla aynı olmuyor kullanımı. Adalat genelde 2 kez kullanılıyor günde. Doktor 36 ya geldik artık keselim boşuna kullanmayalım hap sonuçta dedi diye kesiyoruz biz.
Nalkan Yalinn8 biraz düşük tansiyonluyum normalde cnm ama ondan da düşündürdü beni senin de mi erken doğum riskin var cnm günde kaç tane içiyorsun
Yalinn8 Nalkan daha da dusurmustur evet, 35 te sanci cikmisti 70 lerde o zaman ciger gelistirici, serum ve adalati vermisti, 2 hafta sabah aksam tok kullandimm
hillkaya Nalkan bende kullanıyorum canım bir aydır kilo alımında bi problem yok en başından beri 1 hafta önden gidiyodu bebeğim hala öyle ayrıca benimde tansiyonum hep 10-6dır tansiyonumda da değişiklik olmadı
Nalkan Yalinn8 Anladım cnm Geçmiş olsun çok erken doğum riskini indirgeyen bir ilaç nihayetinde o zaman sağol cnm
Nalkan Cansu48 geçmiş olsun cnm anladım banada nts de sancı çıkınca en azından 1 hafta daha kazanalım dedi bu ilacı yazdı ama zaten düşük tansiyonlu birisiyim bu da beni endişendirdi ama erken olmasındansa içerim bebeğim için tabiki fayda sağlıyor sonuçta
Cansu48 Nalkan benim de tansiyonum hep 10a 6 dır canım bazen 9 6. Hapı kullanmaya başladım gene aynıydı düşmedi eğer düştüğünü hissediyorsan 3 güne bir falan sağlık ocağında ölçtür canım.
Nalkan Baysalli canım benim çok sağol rahatladım böyle mesajlarınızı okuyunca benimde oğluşum 1 hafta önde gidiyor bende gelişimini etkilediğini ve ağır bir ilaç diye duyunca endişelendim 35+3 deyim bende cnm kullanıyimmo zaman erken gelemsinde oğluşum sezaryen olacağım nasipse doktorum en azından 1 hafta kazanalım diyerek bu ilacı verdi ben kullanmadım daha ama sancım çok oldu bu sabah kullanmam gerekiyor sanırım
Nisanurr Bende ilk hamileligimde 29dan 37ye kadar kullandım canım erken doğum riski ve kasilmlarimdan sebep ama hiç bir kötü etkisi olmadı şükürler olsun 🙏
Nalkan Nisanurr Çok sağol cnm sevindim senin adına benimde sancım çıktı nst de o yüzden verdi doktorum 35+3 deyim cnm kullanmamıştım ama sabah çok sancım oldu en azından 1 hafta kazanalım dedi doktorum kullanmalıyım bende o zaman
Nisanurr Nalkan kullan canım ben büyük faydasını görmüştüm insAllah senin bebisinde sabreder biraz ilaçta faydasını gösterir 🙏
Haceryalcn Benimde 27. Haftamda sancı vardı kasılmalarım artmıştı iki hafta kullanmak koşuluyla sonrasında kontrol etmek üzere verdi doktorum haftaya kontrolüm var bakalım çok da kasılmalarımı hafifletti diyemem ben o olmasa nasıl olacaktı tabi orasını bilemeyiz
Nalkan hillkaya birkaç kişiden öyle duyunca endişelendim cnm bende seninde mi erken doğum riskin var cnm
hillkaya Nalkan vardı canım 25. Haftada başladık biz 29 oldum şuan geçen gün kontrolüm vardı erken Doğum riskim şuan yok ama ara ara kasılmalarım oluyo o yüzden devam ediyorum