Kızlar merhaba 5haftalik hamileyim 2ci hamileliyim..1 oğlum var 2ci kız olsun çook istiyorum .mesala oğlumda kanama gibi akintim oldu 1 hafta yoğun onda bilmişdim hamileyim ama bunda yok bildikde 1 hafta sora az lekelenme oldu…mesele canım tatlı çekiyo çok ekşi istemiyo nebiliyim😒korkuyom yine🤪kaynanam oğlan diyo tutduruyo ama ben kızdan yanayim♥️