Tugba3434 Doktor ilaç dışında 2 ay içerisinde giydiğiniz her şeyi yıkayacaksınız 60 derecede demişti. O kadar sıcakta yıkanamayanlarda 40'da yıkanıp dikiş yerlerine dikkat edilerek ütülenmeli. Yorgan gibi yıkanamayacak eşyalar 2 hafta süreyle naylon bir torbada saklanmalı. Evde oturduğun, yattığın veya giydiğin her şeyi bir elden geçirmelisin. Koltuklarda bile kalıyor. Ben örtüyle kapatmış ve olabildiğince koltuklara oturmamaya çalışmıştım. Çok geçmiş olsun.