devaa1 Kızlar 11 haftalık hamileyim çalışmam gerekiyor iş başvurusu yaparken hamile olduğunu belirteceğim acaba bu sorun olur mu
1kovakizi Çalışacağınız yer baya baya gerçekten kurumsal olmadıkça malesef hamileyken kimse işe almıyor canım ülkemin acı gerçeği.sonradan söyleyince de hemen yerine birini bakmaya başlıyorlar umarım başınıza gelmez hakkınızda hayırlısı