Bebegim su an 4 aylik. 14. Haftasında rotavirus asisi yaptırdım. 12 gun sonra yani dun menenjit asisi nimenrix yapildi. İkinci doz bexsero olacakmış ama onu da haftaya gelin dedi doktor. Cok mu erken oluyor acaba? Siz ikinci doz menenjit asisini kacinci ayda ve ilk dozdan ne kadar sure sonra yaptırdınız. 1 hafta arayla yaptırmak ağır gelir mi acaba