adı üstünde erken gebelik testi 6 gün kala bile yapsan silik çıkması lazım seninki anlaşılmıyor boşuna bir daha alma adet olmadan adetin geçerse tekrar yap hem net olur herşey 4 günün kalmış sabır etmelisin ama sen bilirsin ben hep böyle erken test aldım hep âdet öncesinden test yaptım hep negatif silik çizgi falan sanki var diye kendimi avutuyordum güneşe tutuyordum net görünsün diye ama olmuyor öyle adetim geçsin dedim bir kere ve sabrettim adetim geçti ve test yaptım kıpkırmızı çıktı hem gebeydim hemde emin olmuştum bu yüzden ben senin yerinde olsam bir kaç gün bekler adet gününü bekler öyle net yaparım tabi yine senin kararın canım .