gulsahonur Eşimin adı onur, ilk başta isim olarak onuralp ismi aklımdaydı, son zamanda Karel diye bir isim beğendim. İkisi arasında kaldım Karel çok mu tuhaf duruyor soy ismimizle iki isim de uyumlu. Sizin yorumlarınız neler
kafamkarisik gulsahonur bence de onur koyma karel güzel hatta yanına bir isim daha da bulabilirsin kulağa hoş geliyor
1kovakizi Bu ismi duyunca aklıma tolga karel geliyor😂bide ben bu ismi hep kızlarla duydum ama kulağa çok hoş gelen bi isim