Doğuralı 6 gün oldu ama hala dikiş yerimlerim çok ağrıyor sızlıyor yatamıyorum kalkamıyorum oturamıyorum şunu yapsam iyiyim diyebileceğim bi durumum yok sürekli ağlıyorum kendimi kasıyorum kalkarken doğrulamıyorum çıldırmak üzereyim 2 tane ağrı kesicim var fayda etmiyor günde 5-6 kere içiyorum resmen kalkıp acile de gidemiyorum napıcam bana lütfen ya akıl ya da fikir verin :((((((