Merveoz BerilGzl 39+1 den selamlar bizdede tık yok kız erken gelir diyolr ama yok ne sancı ne ağrı 🙋🏻♀️🤰🏻👼🏻🌸
Meddythemama Benimde son 3 gün. Dün keskin sancı girdi. Hafifte kahverengi leke. Bi an heyecanlandım ama yanlışı alarmmış. Gece deliksiz mışıl mışıl uyudum doğumu beklerken.
enfla Meddythemama ya su son uc gune bende gelmek ıstıyorummmm 🤲🏻😩 Rabbım saglıkla kucaklarınıza almayı nasıp etsn kızlar 🤲🏻🧿🤗
Alminakaanucaak Mnks normal gozukuyo bizim 41 kadar bekletiyo o yuzden cani ne zaman isterse biz burdayiz dedi 😂