17 +4 dün grip oldum bugünde gribim çok halsizim ve bugün bi anda kaşık ağrılarım ve bel ağrım başladım . Hiç geçmiyor. İlk adet günü ağrısı gibi . İdrar yolu enfeksiyonu mu bilmiyorum birkaç gün önce tahlil yapıldı idrar temiz çıktı. Ve şuan göğüslerimden ağrı girdi