Eymenata Kızlar dün doktoruma muayeneye gittiğimde artık yolculuk yapamayacağımı söyledi bizde haftasonu eşimle plan yapmıştık 3 gün tatile gidecektik çünkü doğumdan sonra zor olacak 30.haftalardan sonra erken doğum riski olabilir şuan herşey yolunda ama bir anda suyun sancın gelir oralarda doğurursan beni arama dedi😂 Aranızda yolculuk yapan var mı? Bu arada gideceğimiz mesafe 4-5 saatlik bir yol Bursa-Alçatı yani beni zora sokacak bir yol da değil ama doktorum izin vermedi maalesef.. Bir de erken doğum yapan arkadaşlarım oldu o yüzden korkuyorum🙄
Selvis Eymenata arkadaşım 37. Haftasında Ağrı'dan Tekirdağ'a gitti. On gün sonra da doğurdu 😄 zaten doğum iÇin gitmişti
1melek1annecik Eymenata 32.haftamda 12 saatlik yolculuk yaptım ama her 2 saatte bir yürüdüm tuvalete sık gittim bi sorun olmadı çok şükür ☺️ inşallah sizin de bi sorun olmaz
Eymenata AyEr evet zaten tedaviyle hamile kaldigim icin doktorum riske atmayalim bu kadar ugrastik dedi artik saglikla dogsun bebislerle gideriz ne yapalim🤷🏻♀️
SevdaNurum Benm de dün dr rendavum vardı 30 haftalğım bende. Hafta ici eşimle İstanbul a gidicez. Durumu anlatıp danıştım bi sakınca görmedi😊
Eymenata SevdaNurum ne guzel masallah benim yerimede gezin bana en fazla mudanyaya gidebilirsin dedi deniz havasi almaya🤦🏻♀️
cansuuhakann Canım 3 saat gittikten sonra inip yürü bacaklarını aç biraz. Eğer kendi arabanla gideceksen yani. Yürüdükten sonra ara vermiş oluyorsun ya baya bi. Tekrar 2 saate devam edebilirsin. 5 saat bi sorun yaratmaz kasmayalım bence :)