berivan09 bende tüp bebek ile hamileyim belirtim hiç olmadı, düşünerek kendinizi yormayın hiç. Transferden sonra evde kendinizi oyalamaya çalışın dizi film vs hobilerinizi yapın. İlk transferimde sürekli araştırma vs yapıyordum belirti arıyordum negatif sonuçlandı. İkinci transferimde çok rahattım 2-3 gün sonra evde yemeğimi bile yaptım. Bu platforma girmedim açıkçası kafam karışmasın diye