Admsarzu canım hiç korkma korkarsan başına gelir biraz rahat ol ben önce bebeğimi emziriyorum bebeğim emip doyduktan sonra uyuyor bebeğim göğüs uçlarını açtığı için ben de biberonu alıp göğsümü sıkıp bırakıyorum sanki bebek emiyor gibi oluyor ve aynı işlemi diğer göğsümede yapıyorum 40-45 dk da 120 ml süt sağıyorum ve anne sütü saklama poşetine koyup dolaba koyuyorum sonrasında normal çay içiyorum ama çayın yanına mutlaka bisküvi yiyorum veya tatlı şeyler yiyorum bebeğim uyanana kadar yeniden sütüm göğsüme dolmuş oluyor sarılık olmasının sebebi de doğduktan sonra 2 saatte bir emzirmezsen artar sarılık uyandırıp emzir bu arada şuanda hamilesin ya ben her gün süt içerdim gece yatmadan önce sabahları da gevreğe süt koyup içerdim akşamları süt içtikten sonra yatmadan öncede maden suyu içerdim her gün şimdi bebeğim doğdu ve sarılık olmadı kemikleri çok iyi ve güç konusunda baya iyi şuan 74 günlük ve resmen 4-5 sn ayağının üstünde durabiliyor hastalıklara karşıda dirençli oluyor ve bunlarınshepsinin süt ve sade doğal maden suyundan oluyor diye düşünüyorum şiddetle tavsiye ederim bebeğin için hem sarılık riskini de azaltır bebeğinin dirençli olması :) hem süt ,kefir ve maden suyu bebeğe kilo aldırır