15 eylülde çatlatma iğnesi oldum, 29 eylül de doktorum test yap dedi ama hastanede hemşire olunca dayanamadım 25 i gece 2 de test yaptım 0.7 çıktı 28 sinde yine gece test yaptım 1.1 çıktı şimdi bir de 30 eylülde ver dedi doktorum ama teç döllenmemi değil mi anlamadım. Bu konuda bilgisi olan var mı? Bazen çok nadir adet olacakmışım gibi ağrım oluyor kasıklarımda ama 10 dk sonra geçiyor bir de aşırı akıntım var