merveylmzmerve 2026 nisan anneleri selam 🙋🏼♀️ Nasıl gidiyor hamilelik Alışveriş yapıyor musunuz neler aldınız ? Ben daha hiç bir şey almadım ürünler zamlanır mı beklemekle hatamı yapıyorum siz ne durumdasınız ?
Ballkusum_33 merveylmzmerve ben 30 haftayı görmeden birşey almayı düşünmüyorum oğlumda da 30 haftada alışverişini yaptım bunda da kısmet olursa aynı şekilde yapcam 9 haftaligiz erken bence 😊
Admsarzu merveylmzmerve 5 Nisan Allah’ın izniyle :) bir tane zıbın aldım ayakkabı emzik ve kamera. Cinsiyeti henüz öğrenemedim 13 haftalık. 15 haftalık olunca kontrol var bakalım öğrenirsem yavaştan başlayacağım.
bingaling562 merveylmzmerve ben hayırlısıyla mayıs annesi olacağım ama indirim gördükçe az az bir şeyler almak istiyorum. Bebek telsizi ve biraz zıbın aldım indirimde görünce 😂 2 sene önce falan birkaç ek gıda eşyası almıştım öylesine. Başka bir şey yok şimdilik çok erken elbette ama bir anda maddi olarak yüklenmek istemiyorum yine indirim gördükçe alacağım
Rose_07 merveylmzmerve 13 Nisan görünüyor. Kasım indirimlerini bekliyorum:) cinsiyet belli gibi ama netleşmesini bekliyorum
edos23 Henüz birşey almadım 🥰 Mayıs annesiyim inşallah çok erken diyorum biraz daha inşallah vakit geçsin sonra alırım diye düşünüyorum
mom_51 Nisan sonu mayıs başı doğumum. Kıyafet dışında geri kalan kızlarımdan var. Beşik anakucağı vs. Cinsiyetini öğrenirsem kıyafetler almaya başlıcam bakalım 🤭🤭
gkc990_ @merveylmzmerve 17 Nisan bizimde doğum hic bisey almadim şuan ama trendyol sepeti ful dolu diyebilirim 😂😂 cinsiyeti öğrenince ufaktan almaya başlayacağım inşallah
betulmommy merveylmzmerve mart annesiyim Allah izin verirse yeni yıl gelmeden çoğunu almak istiyorum insallah
gulo21_ Nisan sonu Mayıs başında olacam ama cinsiyeti öğrendikten sonra başlarım diyorum annem gerçi başladı almaya ortak renklerden kıyafet fln aldı yani daha erken hem
Can_sel12 merveylmzmerve 18 Nisan gösteriyo sadece ilk kalp atışını duyduğumda küçük bir zıbın almıştım daha hiçbir şey almadım aralık ayından sonra almayı düşünüyorum
fiigen 12.haftada belli etti kendini oğlum. Son aylara bütün masraf birikmesin diye ben şimdiden başladım. Kıyafet almıyorum ama. Yatak, bebek arabası, göğüs pedi, alt açma örtüsü vs gibi tarih ve cinsiyet sorunu olmayan şeyler alıyorum
serifeed Merhabalar, ben de nisan sonu mayıs başı annesiyim inşallah ☺️ şuan tek aldığım şey ateş ölçer🥲 zamanımız var yavaş yavaş hallederiz ☺️
aprilbaby merveylmzmerve merhaba bizimde nisan başı inşallah daha bir şey almadım cinsiyet belli değil haftaya kontrol inşallah öğrenirim 😊
sinemeylem merveylmzmerve bende 11 haftalık hamileyim ama hiç bir şey almadım. Kasım indirimlerinde bir kaç bir şey almak istiyorum