penbe_karisi Yavaş yavaş alışverişe başlamak istiyorum bı kaç bişey aldım beğendiginiz online üzeri tavsiyeleriniz varsaa bekliyorum 🥰 neler alicaksiniz veya aldınız ben çok kararsız kaldım ya e bebege girdim ful kız bebek oğlan çocuğuna kıyafet yoktu 🥹🥹
ikiprensesannesi___ penbe_karisi 22 haftalık oldum bende daha erken gibi geliyor ya yine de beklim burda beğendiğim bi’şey varsa bakım bende ama önce cinsiyeti kesinleştirmem lazim 🤣
Solin27 penbe_karisi seninde mi erkek bende gittim her yerde kız kıyafeti çoğunluklu ya zıbın aldım üç takım hastane çıkışı aldım
zeynepkazgann penbe_karisi 19 haftalığım bende tüm kıyafetlerini bakım eşyalarını aldım diğer ay da bebek arabasını vs alcam inşallah sağlıkla kullanmak nasip olur
Admsarzu penbe_karisi konuyla alakasız seni her görmemde gülüyorum fotoğrafına ben tam cennet mahallesi bağımlısıyım hatta suanda izliyorum yazarken 😂💞
aylah61 Ben de henüz tam anlamıyla alışverişe başlamadım. Mom dad tulumunu çok beğendiğim için almıştım bir de zıbın aldım
penbe_karisi ikiprensesannesi___ ciddimisin detaylıya girmedin mi 😁😁 Erken değil ya bence ancaa yavaş yavas 🥲🥲hepsi birden alınmıyor çünkü
Minikkkk_0 Bende Ocak annesiyim böyle bi kaç kıyafet aldım daha bu aydan sonra başlayacağım bide benim erken doğum riskim olduğu için herşeyimin hazır olması gerekiyor
ikiprensesannesi___ penbe_karisi girmedim valla 🥲 Haklısın sanırım ben cinsiyeti bilmediğim için bi’şey alasım yok daha
Minikkkk_0 penbe_karisi inşallah yüce rabbim zamanında gelmesini nasip eder güzel oğlum benim hepimiz sağlıkla sıhhatle huzurla kucaklarımıza alalım 😇
penbe_karisi Solin27 evet çoğunluk kız kıyafeti oğlan çocuğuna hicbirsey yoktu abuk subuk büyük beden vardı hepp çok üzüldüm ya 🥹
tgbb22 penbe_karisi benimde 21 haftalık bazen indirimde gördüğüm hoşuma giden birkaç kıyafet aldım e bebek online bence daha uyguna geliyor bende mağazaya baktığımda hep kız çoğunluktu
Meral_63 penbe_karisi civil de güzel erko elbiseler var genelikle kız çok ama 🙈 hepsi beni al beni al diyo
penbe_karisi haticekaratas 😁😁 şakacı cocukkk kız çocukları genelede saklar derler ne kadar doğru bilmiyorhm