hamileliğin başından beri cildimdeki mantarla uğraşıyorum gitmediğim doktor kalmamıştı hamilelikten dolayı sadece kremleri ve vücut şampuanlarını kullanabildim artık o kadar yayıldı ki özellikle genital bölgemde aşırı derecede kararma ve yara yaptı şuan emzirme dönemindeyim emzirdiğim için de ilaç kullanmam büyük ihtimalle sorun çözümü bilen var mı ya da bunu yaşayan her yerimi sardı çok zor durumdayım