minaaa20 Kızlar 5 haftalık gebeyim . Dünden beri yeşil kokusuz akıntım var. Fazla su içemedim birkaç gündür havalar serin. Ondan olabilir diye düşünüyorum. Haftaya kontrolüm var. İlk defa böyle bir şey oldu. Acaba acile gitmeme gerek var mı
0Berfin0 minaaa20 büyük ihtimal enfeksiyon olmuşsunuz suyu arttırın eğer hala devam ederse bi git canım enfeksiyon ilerlemesin
Nisanmomy minaaa20 idrar yolu ya da vajinal enfeksiyon olabilir. Mutlaka ilerlemeden doktorunla iletişime geçmelisin
minaaa20 Nisanmomy bu gebeliğimde devlete gidiyorum ulaşabileceğim iletişim no yok. Geçmezse gideyim hemen