Merhaba kan iğne kullanıyorum normal değişim Kolumdan yapıyor ama olmadığı zamanlar Kendim evde göbekten yapıyoru. bugün göbeğimin biraz ilerisinden vurdum tam bosluguna doğru drgilde yan yaglı kısımlar acaba o sorunu olur mu çok panik oldum yanliş yere vurup birşey olursa diye.