Ebruuakgunn merhaba canım 21+3 haftalık olduk oğlusumla esenyurtta oturuyorum ben avcılar anadolu hast uğras hanıma gıdıyorum normalde kolayca bır doktor begenmem doktorumdan asırı memnunum özcan beyde cok ıyı hangısıne gıdersen memnun kalırsın en onemlısı acil bir durumda hemen arayabılıyorsun 🤗