ikizannesiiiiiiii Arkadaşlar ilk kan verdim 26 gecesi verdim 12yi geçtiği için 27geçti tarih değerim 100 çıktı Bugün de akşam 5te tekrar kan verdim değerin yükselişi normal mi
sedefhamile ikizannesiiiiiiii yükselişi normal diye biliyorum 48 saatte bit değerler 2 katına çıkıyormuş şuan bebiş var sadece daha büyümesi lazım yukarıda arkadaşların dediği gibi 1600 2000 gibi olduğu zaman kese gözüküyormuş kalp atışı felan
ikizannesiiiiiiii Sendenbanakalan değerin 1500den fazla olunca kese gözüküyor diye biliyorum evet pozitif artışı iyi mi peki
VelizadAys Sendenbanakalan 1000üstü bile gözükmeye bilir canım 2000lerde falan olması lazım gözükmesi için
VelizadAys VelizadAys benim 2117di çok küçük nokta kadar gözükdü .arkadaşımda 3000in üstüydü oda altdan muayeneyle anca görmüşdü. Önemli olan salıklı beta artışı ki gayet iyi seninde
Sendenbanakalan VelizadAys bende @mutlumoomm a diyorum neye göre söylüyorsun erkenmi gözüküyor manasında🌸🤓
VelizadAys Sendenbanakalan evet henüz erken bikaç güne tahlili yeniden yaptır 1000 üstü olunca doktorun ultrasona yönlendirir zaten. Banada henüz gözükmez gitme demişdi ama ben dayanamayıp gizlice gitmişdim doktorumda şaşırmıştı bebeği görünce🥹😅
sedefhamile ikizannesiiiiiiii darısı başımıza hamile degılim ama sürekli araştırma yapıyorum bakıyorum bilgi almaya çalışıyorum adetime 1 hafta var bugün acayip derecede göğüs uçlarım acıyır sanki içi açıyor