Selam kızlar , 21 eylülde beta hcg 16- 23 eylülde 92, 25 eylülde 247 , 27 eylülde 760 çıktı.
Ama hala hamileyim diyemiyorum çok korkuyorum boş gebelik veya kimyasal olur diye. Bu arada regl olma günüm normalde yarın. Erken yaptırdım ben testi. Sizce ne olur sürecim dua edin lütfen