Nazz-li Giyilebilir süt sağma pompası önerisi alabilir miyim ? Lansinoh biraz fazla pahalı geldi bana ve o fiyata değer mi bilmiyorum açıkçası. Bebebao veya mochi maekalarinin süt sağma pompasını kullanan var mı ? Memnun musunuz?
bluemom24 Nazz-li ben de burda bekleyeyim uygun fiyatlı memnuniyeti yüksek bir giyilebilie pompa bulamadım ben ama kiwinin biberonlu elektronik pompası var onu alacak gibiyim
3834-3438 Nazz-li bende kiwinin aldım 1100 fln herkes çok memnundu bir bak istersen bi pilli bi şarjlı var şarjlıyı aldım pillide 800 küsür
Pink29 mlkunal merhaba ben kiwinin el ütüsünü almıştım çok güzel yorumlar vardı 3 4 kullanımdan sonra bozuldu kaldı öylece acaba kiwü urunlerı hepsı mı oyledır süt sağma pompası da öyle mıdır acaba kaç kere kullandı arkadasınız
Pink29 mlkunal ben de kiwi duusnuyorudm ama bozulur dıye emın olamadım almadım o yüzden fıyatı falan da uygun olunca bozulur mu acaba dedım
babyloving Nazz-li ben yurt dışı satışından kisbobo aldım çok övdüler hastane tipi gücünde Lansinoh alcaktım tekli fiyatına çiftli aldım bu hafta gelcek inşallah kullananlar çok memnun
Nazz-li busraltin bir arkadasimda uzun süre bebebao kullandı o da çok memnunum dedi sanırım bende bu markayı alacağım
2E1P Nazz-li mochi almayın demeye geldim. O kadar acıtıyor ki kullanamıyorum. Lansinohun elektrikli pompasını kullanıyorum hiç acımıyor tabi prizin başında kalmanız gerekiyor.
Nazz-li 2E1P mochiyi de çok öven vardı aslında aklımda mochi veya bebebao vardı ama şuanda bebebao kesinleşti gibi 😅
3boysmom Nazz-li ben dolaptan 2.el az kullanılmış aldım tertemiz geldi. çiftini 3.500e aldım lansinohun daha yeni. tabi tercih meselesi sıfırları biraz pahalıydı. ben oğlumda elektriklisini kullanmıştım memnundum diye yine bu marka aldım. ikiz olacakları için çiftli aldım yoksa teklide iş görür bence