Arkadaşlar merhaba, 16 Eylül de 5. Gün embriyosu çift embriyo transferim oldu. 26 Eylül yani 10 gün sonra saat 16.00 da betahcg 188,2 çıktı, 27 Eylül de yani 11 gün sonra saat 18.00 de betahcg 209,7 çıktı. 22 saat var arada ve cook az artış olmuş. 2 günde bir 2 katı veya %60 artması gerektiğini biliyorum. Sizlere sorum ilk günler böyle yavaş artıp sonra hızlanır mı başına gelen var mı tecrübelerinize ve akıl vermenize muhtacım lütfen yardım edin… Daha önce 2 kimyasal 2 düşük kaybım var. Bu tüp bebekte 2. Transferimdi ilkini kese gelişmediği için kaybetmiştim..