Lilyko9 Kızlar merhaba 22haftalığım rahim boyum 26mm 2 haftadır yatıyorum fakat şimdi kasıklarımda ufak ağrılar var. Tehlikeli olan ağrı nasıl oluyor ilk gebeliğim ve anlayamıyorum böyle yumurtalık ağrısı gibi sağ kasıktan bir ağrı giriyor
Aaaa9698 Lilyko9 ne olur ne olmaz bi acile gidin isterseniz bendede kısalma var ve aniden kısalıyor falan sıkıntılı bi süreç
2812 Lilyko9 kasığa giren ağrının kısalmayla ilgisi var mı bilemiyorum ama gene de şok şiddetliyse olabilir
gunelozturkq Lilyko9 rahim ağzi kisaliği Cok tehlikeli ve biranda kısalan birşey neden doktorunuz önlem amaçli serklaj yapmiyor
Lilyko9 gunelozturkq hem perinatolog hem de doktorum dikişi uygun bulmadı bilemiyorum ki ben de korku içindeyim
gunelozturkq Lilyko9 perinatolog uygun gormediyse vardır bir bildikleri o zaman zaten 25 mm nin altına inerse atılması gerekiyor benimki 15 mm di bana bir hafta önce dikiş atıldı ama siz her gitdiğinizde doktora mutlaka ölçüm yaptırın ne olur ne olmaz
2812 Lilyko9 korkma sakin ol bence problem yok olabilir bebek büyüyor sonuçta benim de 21 de 30 mm ölçüldü şuan 22+1 im
Aaaa9698 Lilyko9 Lilyko9 hayır benım hiç ağrım olmadı çok az kanamam oldu öyle gittim ilk 13 mm ölçtüler 1 saat sonra 5 mm oldu şimdide 3 oldu 28+3 şuan hastanedeyim 1 haftadır yatırtılar