nilsumm Kızlarrr kaçıncı haftadasınız sezeryan olan annişler hazırlıklar tamammı hastane çantasını hazırladınızmı??? 🐣 Biz 36+4 haftadayız herşeyimiz hazır hastane çantası 🩵
Catperson nilsumm çarşamba günü doğuma gideceğim çanta falan hazırlamadım hala, ikinci çocuk rahatlığı diyorlar buna😂 Çok ağırlaştım ama yürümekte falan zorlanıyorum artık. 🫢 38+1 hafta🙋🏻♀️
zezeeyyy nilsumm biz de 36 haftalık olduk çarşamba günü doğum tarihi alacağız her şeyimiz hazır tek eksiğimiz kızımız 🌸🥹
Cnsymn nilsumm bende tam 37+0 sezeryan günü falan herşey tamam Salı günü son kontrol var 🌸 nasipse 6 Ekim sezeryan