GulnazYuks3l Merhabalar❤️ 22 Eylül 37+0 da ben vajinal doğum yaptım. O kadar güzel geçti doğumum. 21 Eylül fazla ağrılarım oldu. Zannettim ki yine yalancı yaşıyorum. Gece aniden suyum geldi. Hem suyum hem nişanım gelmişti . Hastaneye gittik ve doktor 3 cm açıklığım olduğunu soyledi . Gece 4′te yatışım oldu. Ara ara sancilar gidip geliyordu. Öğlen saat 4′ te gerçek sancılarım başladı. Gebelik okuluna gitmiştim o yuzden düzgün nefes egzersizleri ile sancilarimi kontrol ediyordum. 2 saat sancı çektim. 18.00 da dogumum başladı 10 cm açıklıkla. Ve 18.12 de canım oğlum doğdu❤️ ben ebelere, doktorlara ne kadar teşekkür etsem az. O kadar doğru ıkınma tekniklerini söylediler ki. Hatta doğum anında doktorlarla konuşuyordum. Sanki doguma degil çay içmeye gelmişim gibi🤣 Doktorlar söylüyordu 2 .dogumun mu diye. Hayır ilk gebeligim soyledim. Oğluma kavuştum cok şükür. Darısı tum isteyenlerin başına insallah❤️🤍🫶
merve__12 GulnazYuks3l gözünüzaydın çok sevindim sizin adınıza darısı bizlerin başına inşallah Nefes egzersizlerini ıkınma tekniklerini paylaşırsanız da çok sevinirim
GulnazYuks3l merve__12 büzük dudak nefesi, mum nefesi ( 10 kez), tüy nefesi ( 10 kez) , hımmlama nefesi ( 10 kez), ah-oh nefesi ( 10 kez) , merdiven inerken ve çıkarken nefes
GulnazYuks3l merve__12 ıkınma da sanki kabız olduğunda ıkınıyorsun ya. Öyle yaptım ben. Çok kolay oldu. Birde sadece o ana odaklandım. Bağırmamağa çalıştım