18+3 haftalık hamileyim sağ göğüs altı, karın boşluğuma bıçak batması şeklimde ağrı giriyor nefes alıp vermem de batıyor ve ağrıyor . Böyle bir durum yaşayan var mı ? Acil doktora gitmeli miyim? Çalışıyorum doktora gitmek çok zorlayacak beni ama korkuyorum bir taraftan da