Qwert2211 niye bekleyesiniz 🙂 maddi durumunuz da yeterliyse gayet de tüp bebek yaptırabilirsiniz. Tüp bebekten korkmanıza gerek yok ki. Sadece göbekten iğne oluyorsunuz, belli aralıklarla kan veriyorsunuz doktorunuz takip ediyor. 10 dklık anestezi verilip yumurta toplanıyor dölleme aşaması ve transfer ☺️
Benim de oğlum 3,5 yaşında. 5.denememde nasip oldu. İlk kez dondurulmuş embriyom oldu bir de 5 kez hep iğneleri vurdum düşünün 1,5 yılda 😃
3,5 sene korundum oğlum biraz yaramaz olduğundan hazır olamamıştım anneliğe. Bu ay aniden karar verdik eşimin görev sebebiyle hop tüp bebek tedavisindeyim. Dondurulmuşta daha kolay oluyor. Hiç ilaç kullanmadım ben adet oldum ve gittim. 3 günde 1 kan verdim. Bugün 20.günüm adetin. Transfer oldum ☺️
Hiç korkmayın. Evlat isteği herşeyin üstesinden gelir