Kızlar göbek deliğimin birkaç parmak solunda hafif hafif çekilme gibi kasılma hissediyorum. Otururken, ayaktayken fark etmiyor. Tam bebeğin oldugu kısımda ama toplanma vs hissetmiyorum. Kanamam, lekelenmem yok. Hiçte olmadı düşük riskim yoktu. Çok düzensiz şekilde oluyor. Bu haftalar normal mi? Korkmalı miyim?