Kızlar bu 2. Gebeliğim,ilk gebeliğimde maşallah herşey çok yolunda gitmişti ne ağrı ne sızı sancım da yoktu keza neyse şimdi en başından beri ilk gebeliğe göre bir tık daha ağırım,neyse yine maşallah çok yolunda herşey ama dün ilk defa yani ilk gebeliğimde de olmadı bunda da ilk defa açık pembe akıntım geldi,hemen doktora yazdım koyulaşırsa hekime görünelim tekrarlamazsa pazartesi kontrole gelin dedi,cumartesi akşam oldu bu durum.O akıntıdan sonra da hiç olmadı,yani bir sonraki wc de bile yoktu,bebek de şükür hareketli.Yine de hareketlenme dışında bir sorun var mıdır diye arada düşünmeden edemiyorum,pzt kontrole gidiyorum,yaşayan var mı bunu? Bugün 24 haftalık oldu bebeğim