minel145 henüz olmadım bu hafta sağlık ocağına gidip olucam, eşim de olucak. Hem anneyi koruyor hem de bebeği ilk 6 ay koruyor antikorlar. Benim de bebeğim nasipse aralıkta doğucak, her sene hastalıklar biraz daha sert geçiyor o yüzden ne olur ne olmaz doğum yapıcaz hastanede olucaz tam salgın zamanına denk geliriz diye düşünüyorum