Gamzekturk merhaba, bende de gebeliğimin başından beridir graves tanısı vardı, hâlâ da devam ediyor. Başlarda 2 ay kadar ben de propycil kullandım, sonra değerlerim düşünce iyot takviyesine başladık, iyot kullanıyorum. Her troid hastasının bebeğinde bir sorun olacak değil ama bizde şuan 1 hafta kadar gelişim geriliği var, kilosu biraz az bebeğimin. 29 haftadayız. Genelde troid hastaları olan gebeliklerde fiziksel ya da zihinsel sorunlar olabiliyormuş. İnşallah sorunsuzca büyür gelişir bebeğiniz, sağlıklıca kucaklarımıza alırız 🥰